5 Ekim 2015 Pazartesi


EMLAK SEKTÖRÜ GÖRÜCÜYE ÇIKIYOR !

Hiç şüphe yok ki emlak pazarlaması aktif olarak gerçekleştirilirse sonuç alınabilir; deyim yerinde ise ‘kovandan çıkmayan arı bal toplayamaz.’ Binbir emekle üretilen her projenin alıcısı pazardadır, Pazar da size gelmez, sizin pazara çıkmanız gerekir. Günümüzde ise emlak pazarlaması ise pazardan çıkıp panayırlara dönüştü. Zira içinde bulunduğumuz iletişim çağında internet ortamından gazete ve dergilere, yerel yayınlardan görsel medyaya kadar her unsurun ayrı ayrı planlanarak kullanılması gereklilik değil zorunluluk halini aldı. İşte bu aktif pazarlama metotlarından en önemlisi de 2015’in son çeyreğinde kendini gösterecek, rekor satışlarla yıl sonu hedeflerine varmada en belirleyici unsur olacaktır: FUARLAR. Konut projelerinden işyerlerine ve karma projelere kadar her bölgeden, hatta çeşitli ülkelerden yüzlerce proje ve inşaat firması bu fuarlar için özel hazırlık yapıyor. 08.09.2015 - 10.09.2015 tarihleri arasında Dubai’de gerçekleştirilecek, dünyanın en büyük emlak fuarı olan Dubai Cityscape Global 2015’e Türk firmalarından da büyük ilgi var. Geçtiğimiz yıl Türkiye’den 31 firmanın katıldığı, bu yılda Dumankaya İnşaat, Ofton İnşaat gibi markaların katılacağı fuar devasa büyüklükte bir alanda online satış yaparak dünyada bir ilke daha imza atmış olacak.
Ve Türkiye … 04.11.2015 – 08.11.2015 tarihleri arasında CNR Expo Center’da düzenlenecek olan Emlak Fuarı yüzü aşkın markalı projeyi tüketici ile bir araya getirecek. Mevcut projeler için satış kapama hedefini içeren bu fuarda 2015 sonu ve 2016 yılı başında başlanacak yeni projelerin lansmanı da gerçekleştirilecek.
Fuar rüzgarının son etabı ise Irak’tan esecek. 01.12.2015 - 04.12.2015 tarihleri arasında Erbil Uluslararası Fuar Alanı’nda gerçekleştirilecek olan Erbil Real Expo Fuarı bölgedeki tüm yatırımcıların yanı sıra bu bölgede yatırım yapmak isteyen yabancı yatırımcıların da ilgi odağı olacak.
Fuarlar emlak sektöründe sadece bir boy gösterme değil görsel show’un özel kampanyalarla birleşerek binlerce müşteriye ulaştırıldığı ve bankaların online stand kurmasıyla beraber fuar alanında online satışın bile gerçekleştirilebildiği en önemli etkinlikler halini aldı. Bu nedenle projenizi projede değil pazarda pazarlayın. Bu işin çağımızdaki pazarı da fuarlar.

Yapılan organizasyonların başarılı olmasını temenni ediyorum.